چرندیات یک ذهن شلوغ
چرندیات یک ذهن شلوغ

چرندیات یک ذهن شلوغ

چقد خودم به خودم کمک میکنم ؟خوب شاید ی وقتایی زیاد ی وقتایی کمتر

برای دور کردن امواج منفی سریع میرم دوش میگیرم دعا میخونم با خودم و با خدا حرف میزنم  خیلی وقتا اواز میخونم یا میرم ی فیلم میزارم میبینم فیلمایی که ازشون  بتونم چیزی یاد بگیرم...

اما همه اینا شاید نتونه جلوشو بگیره.

فقط فهمیدم من باید همه مشکلاتمو تنهایی حل کنم و جز خدا هیچکی پشتم نیست.

مثلا یاد گرفتم وقتیم که حالم خیلی خرابه یا حتی دارم گریه میکنم اگه دوستی حالمو پرسید من نگم حالم بده و نذارم متوجه بشه چون متوجه شدن اطرافیان کمکی به من نمیکنه.

وقتی کسی از راز یا مشکلت باخبر شه نمیتونی برات کاری کنه پس بهتره رازها و مشکلات تو دل ادم بمونه...

اگه من دلم برای کسی تنگ شد نباید به کسی بگم دلم تنگه همین که خودم میدونم کافیه...

وقتی تنهایی میرم بازار تنهایی خرید میکنم تنهایی کافی شاپ میرم تنهایی فست فود و رستوران میرم تنهایی پارک میرم...تنهایی میشه خصوصیتم میشه ویژگیم...

خیلی حرف دارم اما شدید خواب دارم

شبت بخیر خودم...خوب بخوابم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.