چرندیات یک ذهن شلوغ
چرندیات یک ذهن شلوغ

چرندیات یک ذهن شلوغ

قبول کردن

بعضی وقتا آدم هرچقدم که برای به دست اوردن چیزی تلاش کنه نمیتونه موفق شه. مهم نیست که تو چقدر تلاش کردی و تلاشت چقدر صادقانه و با تمام وجودت بوده اما نتیجه نمیده.

شایدم تلاش یک نفره بی فایده باشه 

به هر حال من توی زندگیم فقط یک چیز بود که خیلی برای درست کردنش تلاش کردم معمولا اهل تلاش نیستم و هرچیزی رو زود بیهیال میشم. اما این چیز خاصی بود برام و سالها تلاش کردم . بارها و بارها و بارها شکست خوردم اما شکستم رو عمیقا قبول نمیکردم. با زبون قبول میکردم که شکست خوردم اما تع دلم نه .

اما فکر میکنم شاید برام بهتر بشه که این شکست رو قبول کنم تا بتونم به زندگی و حالت عادی برگردم.

سالهاس که میگذرد...

خدایا  لحظه ای مارو به حال خودمون رها نکن حتی وقتایی که با خودمون میگیم با خودم قهرم تو مارو رها نکن. اینها همش نازِ  واسه ماهایی که کسی جز تورو نداریم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.